Plantación dun Cercis Siliquastrum, árbore do amor.
Foi o curso pasado e está dentro dos traballos de ECO-LOCOS de creación dunha zona de árbores no noso colexio. Ten unhas flores rosa case lila forte que aproveitaremos este mes cando estudiemos as flores e a dispersión de polen.
Usamos a nosa propia terra sacada do compost feito por nós.
Se queres que o teu fillo sexa intelixente cóntalle contos, se queres que aínda sexa máis intelixente cóntalle máis contos. Albert Einstein
Datos personales
Vistas de página en total
Unha pequena aventura
domingo, 12 de abril de 2015
As preguntas ben escritas
Nestes días estamos traballando as preguntas nun escrito, e claro, temos que repasar os interrogativos, as maiúsculas e algunhas cosiñas máis. Estivemos a facer carteis para recordalo ben e aquí estamos traballando.
Coma sempre cando escribo na tablet non me deixa poñer tildes, e fai e moitos triquiñuelas, que lle imos facer!
A expresión escrita é moi diferente da oral. Na segunda temos a posibilidade de usar xestos, entoacións e sons diferentes coa nosa voz e así facémonos entender moi ben.
Aprendemos a facelo durante os primeiros anos da nosa vida dun xeito natural e nenas e nenos usan estes recursos ben.
Cando queremos usar a expresión escrita, a cousa cambia. Xa non é posible entoar, susurrar, berrar, usar xestos nin nada que se lle pareza, así que temos que aprender os recursos da escritura: puntuación, interrogación, exclamación, onomatopeias e outros moitos máis que hai.
Nesas estamos este trimestre, xa que, imos adicalo enteiriño á expresión escrita: relatos e contos, resúmenes, elaboración de textos informativos sinxelos. Pero dende o punto de vista da creatividade e a investigación.
Necesitamos moito traballo para este proxecto, e unha chisquiña de sorte!
Coma sempre cando escribo na tablet non me deixa poñer tildes, e fai e moitos triquiñuelas, que lle imos facer!
A expresión escrita é moi diferente da oral. Na segunda temos a posibilidade de usar xestos, entoacións e sons diferentes coa nosa voz e así facémonos entender moi ben.
Aprendemos a facelo durante os primeiros anos da nosa vida dun xeito natural e nenas e nenos usan estes recursos ben.
Cando queremos usar a expresión escrita, a cousa cambia. Xa non é posible entoar, susurrar, berrar, usar xestos nin nada que se lle pareza, así que temos que aprender os recursos da escritura: puntuación, interrogación, exclamación, onomatopeias e outros moitos máis que hai.
Nesas estamos este trimestre, xa que, imos adicalo enteiriño á expresión escrita: relatos e contos, resúmenes, elaboración de textos informativos sinxelos. Pero dende o punto de vista da creatividade e a investigación.
Necesitamos moito traballo para este proxecto, e unha chisquiña de sorte!
Seguiremos colgando máis fotos relacionadas durante todo o trimestre
domingo, 15 de marzo de 2015
Planting daffodils, plantando narcisos. Clase de 5º de Primaria
Como choveu bastante este inverno, quedáronnos algúns bulbos sen
plantar e aínda que algo tarde plantámolos hai uns días. Esperamos que
medren contentos e nos regalen con unas fermosas flores.
Creamos e contamos
Estamos a traballar a escritura dende moitos ámbitos distintos: resumir, inventar relatos, describir personaxes, e así moitas máis actividades relacionadas coa escritura creativa.
Aquí van algunhas fotos do traballo que se vai desenvolvendo.
Os nenos e nenas da nosa clase van lendo os seus contos para que os demáis poidamos gozar deles.
Haberá máis fotos do resto dos alumnos e alumnas moi prontiño.
Aquí van algunhas fotos do traballo que se vai desenvolvendo.
Os nenos e nenas da nosa clase van lendo os seus contos para que os demáis poidamos gozar deles.
![]() |
Sandra lendo o seu conto |
![]() |
Óscar que tamén leu |
![]() |
Martín |
![]() |
Claudia |
División, división!
![]() |
Alba e Claudia Pazo traballando xuntas. |
![]() |
César ordeando os manipulativos en decenas e unidades para poder repartilos. |
![]() |
Lara Rey e Lara Sotelino contando, repartindo e anotando. |
![]() |
Anxo e César dividindo con manipulativos e na libreta. |
![]() |
Aquí o grupo de Martín, Paula, Yeray e Cristian axudándose para facelo mellor. |
![]() |
Pablo, Óscar Rial e Yeray resolvendo divisións e comparando as súas respostas. |
Suscribirse a:
Entradas (Atom)